Wednesday, July 17, 2013

hai! salam perkenalan



ni merupakan second blog aku di laman sesawang (ayat skema nk mampuih). blog first, mase aku study sem1 2010 di sebuah institusi tempatan yang tak berape nak glamour, sbb kalo sebut msti org tanya balik kat aku..so aku decide biarlah jadi persoalan yang tiada jawapan..hahaha.


Berkenaan blog pertama aku tuh...ermm takde posting yang menarik dan nama blog pon aku x ingat dah melainkan interface je yang menawan, kepada pengikut blog 1st tu..mereka mmg org2 yang terpedaya kepada keindahan fizikal...hahaha amek kaw! Lagipun blog tu tercipta dek arahan lecturer aku for the first learning introduction to website...selama 3 minggu blog tu perlu di update setiap hari..kalo xde entry walau sehari pun maka fail lah jawapannye. masa mula2 tu mmg ghairah dan berdedikasi buat entry...selang seminggu..tuu dia! mmg merepek posting aku lepas tu..nk lepas pnye pasal kah kah kah! pernah aku ingat posting paling rare aku buat mcm ni je " ..........no idea............".


ok lah...sempena bulan Ramadhan yang barakah ni...hari ni dah masuk 14 ramadhan kita berjuang menahan lapar dan dahaga serta perkara yang membatalkan puasa..semoga kita semua mendapat kejayaan yang dirahmati-Nya.



P/s :: "Jgn buat2 gastric pastu mintak makan then dapat penampaq jgn tanya pasai pa..hahaha"

No comments:

Post a Comment