Friday, August 23, 2013

East Coast design

assalamualaikum,

Malam ni mlm sabtu, biasanya ramai umat akan keluar mencari sedikit hiburan diluar rumah. Ada yg keluar berseorang, ada yg keluar berpasangan dan ada yg keluar dgn kawan2. Mereka semua pergi dgn agenda mereka sndri, ada yg berkaraoke, ad yg pergi makan2, ade yang pergi mencari ilmu dan ade sesetengah tu pergi ketempat sunyi (eh! jht pulak mulut am ni haha) bkn ape...mengamati keindahan Tuhan.

Tapi ada jugak yg menghabiskan sisa2 malam ni duk dlm rumah je...mybe penat kerja atau lebih gemar sekadar menonton siaran TV, mungkin jugak poket da kosong hahaha...yg pasti mereka ade agenda mereka sndri. Termasuklah aku sndri yg dari tadi duk mengadap lappy..sampai dah berkelemayo mate ni ha. Disebabkan aku sangat bosan, so mulalah habit aku akn menyelubungi seantero jari jemari dan minda aku akan berputar mencari sesuatu...cewahhh..ayat nk gempak..bajet..haha. biasalah, bile bosan aku mesti buat design bukan2..tp idea ni dtg secara tiba2 dgn mood yg membuak2. kdg2 ia nmpak cantik and sometime idokk. dah name pon seni...sah2 la abstrak, tak boleh dinilai mcm matematik 2+2=4. so ad mata yg memandang ia adalah sesuatu yg cantik dan ada yg memandang sebaliknya.

Malas menaip pnjg...so aku paparkan la inspirasi seni aku pada malam ini..jyeah!


artwork ni aku namakan sebagai "East coast mlm minggu" hehe

No comments:

Post a Comment