Monday, September 9, 2013

Hadiah Dari Doktor!

Assalamualaikum..hye!

Apa habaq semua..hehe...kali ni xde ap nk di post kan...cuma tgn ni gian nk menaip haha. Blog pon x ramai yg follow..tp xpe, at least tua nanti ad jugak sentimental value nk ditunjukkan kat anak dan cucu.. korang hado?? hahaha...riak la pulak diriku ini.

Owh! teringat plak td, ceh..dlm xde citer ade jugak nk diceritakan..hahaha. Tetibe teringat lah! nk watcmneeeee..huhu. Tadi tgh hari aku ad appointment dgn doktor gigi. bleh pulak aku confuse dgn tarik hari ni...appointment 9/9  tp aku tgk kt hp aku hr ni 8/9...aku pun musykil...aku tk puas hati aku tgk kt hp aku lg satu...tadaa! 9/9....dan aku jd makin konfuse sbb tak thu mn satu yg betul...tak puas hati lg, aku p tgk tarikh kt hp ayah aku plak... 4/1/2013 hr jumaat! langsung tak masuk akal..hhahahaha! aku trus jd bengong....smbil tertanya, hr ni hr ape ek??? tanya ayah...ayah ckp errrr...errrr...isnin kot. terus aku amek kalendar. Ha! btl la hr isnin, 9/9...tp btl ke hr ni hr isnin?? sbb td jwpn ayah mcm dalam confident level yg rendah. Tp aku macam rs btul la kut..trus amek motor dan jalannn. lalu dpn umh spupu kebetulan ad sepupu kt luar rumah.. just nk double confirmkan je...so tnye la die..tanya die pon mcm x pasti...tetibe ad kwn die lalu dgn moto...sempat jgk tnye kwn die walau keadaan moto agak laju dan tidak berhenti sambil jawb...9 haribulan!!! hahahaha....macamtu sekali... tp jwpn tu mmg aku confident giler! sbb dijawab dgn pantas, laju, dan jelas...hahahah!! 

Aku pon ape lg...masuk gear, henjut moto la p klinik gigi marang. Kehadiran aku keklinik ni sbb nak tampal gigi. Hari tu cabut gigi...hr ni tampal gigi. x habes2 dgn gigi aku ni haha. Berlubang 1 je...hehehe....tapi..tapi..tapi...yg ditampal 5 lubang!!! kata doktor gigi yg cute tu...xpe...tampal semua..sbb gigi byk yg akan berlubag ni..so tampal siap2 pasni xde lah gigi berlubang teruk. a ah, bgus jugak hihi..tp penerangn doktor tu mcm perli aku je..sbb aku tak tahu mimik muka dia mcmne mase die ckp sbb pakai mask...hahaha... lantak lah! Pastu ms nak balik die bg aku hadiah..haha jgn jeles! mybe sbb doctor tu terpikat dgn aku kot...kah kah kah! nak tgk tak hadiah ape die kasi kt aku??? nak tgk? nk tgk?? 

NAH! NI DIA HADIAH TU..HIHI

No comments:

Post a Comment